Produktbilde

NAC 2/3 VRF-grunnpakke - Simrad

NAC-2/3-grunnpakke for autopilotDenne pakken omfatter Simrad NAC-2/3-autopilotprosessoren, Precision-9 SSD-kompasset samt alle kabler og kontakter som kreves for å bygge en NMEA 2000®-nettverksbuss eller koble til autopilotsystemet til et eksisterende NMEA 2000®-nettverk.

0,-

inkl. mva Ikke på lager Varenummer: H1073006



OBS! Vi gjør oppmerksom på at lagerstatus gjelder sentrallager og at vi ikke alltid har varen i vår butikk.

NAC-2/3-grunnpakke for autopilotDenne pakken omfatter Simrad NAC-2/3-autopilotprosessoren, Precision-9 SSD-kompasset samt alle kabler og kontakter som kreves for å bygge en NMEA 2000®-nettverksbuss eller koble til autopilotsystemet til et eksisterende NMEA 2000®-nettverk.

Denne pakken anbefales for båter med påhengsmotorer og hekkaggregat opptil 35 fot og er egnet for bruk med svakstrømsdrivpumper, inkludert Simrad RPU80, mekaniske drivenheter, som Simrad SD10, hydrauliske lineære drivenheter, som HLD350, og magnetventiler. Flere kontrollmuligheterVelg fra et utvalg av dedikerte autopilotkontrollere, eller kontroller autopiloten fra den eksisterende Simrad-multifunksjonsskjermen. Installer ekstra autopilotstasjoner, som er perfekte for fartøyer med to rorposisjoner, eller legg til den trådløse fjernkontrollen Simrad WR10 for øyeblikkelig styring og autopilotkontroll fra hvor som helst om bord.

Enkel installering og oppsett. Simrad-VRF-teknologi (Virtual Rudder Feedback – virtuell rorrespons) eliminerer behovet for å installere en mekanisk rorresponsenhet på båter med utenbordsmotorer og hekkaggregat (innenbords/utenbords). VRF-teknologi forenkler autopilotinstalleringen betydelig, samtidig som den leverer kompromissløs Continuum-styringsytelse. Plug-and-play-kontakter reduserer behovet for manuell kabling og gjør installasjonen enklere. NMEA 2000®-nettverkstilkobling i henhold til bransjestandarden tilbyr pålitelig tilkobling til sensorer, autopilotkontrollere og multifunksjonsskjermer, uansett hvor de befinner seg om bord. Automatisk justering gjør oppsettet enklere og sikrer optimal styringsytelse, mens automatisk kompasskalibrering gjør kursen mer nøyaktig mens du reiser.